Testing


Disclaimer

Put your disclaimer or follower box here

aww ~ intensif . nitemare .



Friday, December 16, 2011 | 6:23 AM | 0 ♥
nitemare ?



ahaks . saje je bat tajok nitemare . x nitemare pon.
best kot ! umm ..
ahaa ! nih . nak StoryMory cilok ayt org  sket neyh !
kisah ni berlaku tyme intensif Al . Quran.

ohh . pada pagy yg x brapa sejuk tp kipas angin berputar laju menyebabkan aku selsema .*tudia skema gila ayat . HaCCum ! HaCCum . aku bersin .
tyme tu okey la lagi .
ringkasannya begini lahh .
malas nak cite panjang2

bersin -->  selsema  --> sakit kepala --> 

.
.
.

sakit kepala nie start pagi tu . masa nak gi class .
hari tu tasmie' 2m/s je .  x leh gi doh .
malam tu ustzh SURIYANI kesayangan jaga kelas kitakami2AJ .
dlm kol 8.40 malam , dya tukar shift ngn ust . FENDI . suami dya .
ust.Fendi kan baik sikit , so time ni la , aku amik kesempatan nak tido . 
boleh gi kelas pon da satu nikmat . aku pon tido . sakit sgt . gedik .
pastu . ade sowang nie . zulfati inani . dye pon kasi tau ust kata huwaida sakit . nak demam .
 .
.
malamtuuu ..aku ingat nak solat kat bilek . hehe . terbongkar . pastu . pegi la amik smayang dlm keadaan lemahLonglai . lps amik smayang .makk . sejuk bangedddd ! lps amik wudhu' .  then  masuk bilek .
sejukkk .cool . ketar . n wateva la . then aku da x tahan . aku pon tido ats selimut . gGgGg . sejuk kong !
malam tu x sengaja tinggal solat isya' . TAKINGAT ! tp ,. qada la .
pastu kakak Hanis Salsabila yg baik hati . dye pon tolong celimutkan . so Sweet . time nie da demam .

********



esok pagi tu . aku bgn tido . pegi la tandas nk mandi lepas mirah . mirah mandi lamer kowt . tiba2  payah sikit kowt nak nafas . rasa mcm nk tumbang . pandangan semakin gelap . aku bajet da nak pengsan . xnak aku pengsan tandas . aku pon kluar tandas . jln punya jalan .jauh kot bilek aku . at last , aku x dpt bertahan . aku pon . pang ! . jatuh kat depan bilek .aku dlm keadaan sedar x sedar .
"samar2" aku dengar owg panggil name aku .

" huwaida ! huwaida ! knape nie ? awak okey ke ?
(owh ! elissa hanis rupenyer .)
dye pon bawak aku masuk bilek . pastu dye keluar balik .
tp . elok2 masuk bilik ... aku "tegedang" terbaring depan bilik .
xlame tu . Rabia pon masuk bilek . dye baru lps mandi . dye pon kejut aku .
"huwaida , apesal ko tido tgh jln nie .??? ."
aku pon tersedar .." hah ? knape nie ?"
aku pon naik la katil . sambung tido . krohhh !
...
elissa pon citer la ape yg terjadi .
the end ~











|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee